15 jun

Ziggo storing Groningen

In de loop van de middag is een storing ontstaan op het Ziggo netwerk in Groningen. Hierdoor is een groot deel van Groningen getroffen en klanten in deze regio kunnen daardoor geen gebruik maken van internet, telefonie en/of televisie.

Ziggo heeft de storing inmiddels bevestigd. Er is reeds een monteur onderweg naar de getroffen locatie om het probleem te onderzoeken. Oplostijd is vooralsnog onbekend.

Update 15 juni 2022, 19:27

De monteur is inmiddels gearriveerd en na eerste analyse blijkt de storing niet zo simpel op te lossen. Men is bezig na te gaan wat er exact moet gebeuren en hoe lang de herstel werkzaamheden gaan duren.

Update 15 juni 2022, 20:58

De oorzaak van de storing is gevonden. Men is hard bezig de storing zo spoedig als mogelijk op te lossen.

Update 15 juni 2022, 22:42

De spoed werkzaamheden rondom de storing zijn afgerond en alle verbindingen zijn hersteld. Nog geen verbinding? Haal de stekker van het modem even uit het stopcontact (30 seconde) en stop de stekker dan terug erin. Geef de modem even een paar minuten om op te starten en de verbinding volledig te herstellen.