Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.
Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.
Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!
Kom ik thuis… heb gewoon weer TV signaal..
prima opgelost…
Storing is opgelost!
@Hans dat weten ze niet.
Er wordt nooit duidelijk aangegeven wat er aan de hand is. Vaak is het voor de technici ook onduidelijk wat de exacte oorzaak is. In plaats van er voor te zorgen dat alle klanten weten wat er aan de hand is focussen ze zich liever op het probleem.
Zoals ik al eerder heb verteld is er een kabelbreuk in de transportfiber naar Aalsmeer, waarna het signaal verder wordt verdeeld over de coax. Deze transportfiber is door onbekende reden kapot gegaan.
Kunnen ze nu niet eens even een mededeling er op zetten wat er precies aan de hand is, of zijn de klanten niet belangrijk, gewoon elke maand betalen maar voor de rest je mond houden.
En vooral niet duidelijk vertellen wat er aan de hand is en ook geen forcast geven op de te verwachten reparatie tijd. Wie weet een betere manier om je klanten te schofferen
Hoe lang gaat het nog duren, krijgen we nu ook korting op het abonnement ????
@CJD je zit ook fout.
De transportfiber voor het digitale televisiesignaal richting Aalsmeer is door nog onbekende reden kapot getrokken. Vanaf Aalsmeer wordt het fibersignaal omgezet en de coax opgeschoten.
Dit bericht is van belang voor alle abonnees van Caiway wonend in Aalsmeer, Uithoorn, Kudelstaart en De Kwakel.
Als gevolg van een glasvezelbreuk bij een van onze leveranciers zijn er problemen in de aanlevering van Digitale Televisie van Caiway.
Het is daarom niet mogelijk om gebruik te maken van Televisie van Caiway.
Onze excuses voor het ongemak.
Caiway
Network Operations Center.
Storing is voorbij!
Is er geen stroomstoring, dan is er wel een tv-storing, godverdegodver. Duurt ook niet zo lang gelukkig………….!!!!!!!!!!!!!1
GOED zoeken mensen…
er is een glasvezel breuk van de leverancier die het signaal levert aan CAIWAY
Dat komt omdat ze niet met de klanten begaan zijn en omdat de storing bij een leveranciers van caiway zit (KPN) (Voorzover ik een en ander kan vinden)
waarom kan ik geen reden vinden voor de storing die we al sinds vannacht hebben.
kan toch wel iets op internet vermeld worden.
M. Bouman