Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN storing Amsterdam
Als gevolg van een storing kunnen klanten met een Internet van XS4ALL,
Business DSL en ADSL van KPN verbinding in regio Amsterdam
Slotervaart, Osdorp, Zwanenburg en Sloterdijk.
momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de ADSL/BDSL verbinding.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.
Onze excuses voor het ongemak.
Dank U wel KPN het internet werkt weer vanaf hedenmiddag 14.10 Ik begrijp alleen niet waarom het bijna 40 uur moet duren voordat de storing is opgelost, dit is een hele werkweek. Ik begrijp dat er altijd een storing kan optreden, het blijft tenslotte allemaal electronica, maar KPN neem voortaan wat sneller actie en pas UW opstelling aan naar uw klanten toe. Dat voorkomt een heleboel ergenis. Ik weet dat het moeilijk is om te bekennen dat de schuld bij jullie ligt, maar het is nou eenmaal niet anders. Dit moet toch veel sneller zijn opgemerkt na alle telefoontjes naar de storingsdienst . Hoop dat dit in de toekomst niet meer gebeurd, en zowel dat er dan anders mee wordt omgegaan.
Het werkt inderdaad weer. Er stond nog een leuke tip op de KPN site, ik quote :
“Heeft u toch nog hinder van een storing, bel dan de business servicedesk.”
Met alle respect, dit probleem is nog niet opgelost. We wonen in Slotervaart, we kunnen nu internetten, maar we kunnen nog steeds NIET BELLEN. Ik wil KPN bellen en vertellen, maar ja, ik kan niet bellen.
De storing is inmiddels verholpen door KPN. Eindtijd is rond 14:00 vandaag. De storing werd veroorzaakt door een defecte kaart in bepaalde netwerkapparatuur, blijkt uit informatie van KPN.
Zojuist bevestiging gekregen dat de problemen opgelost zouden moeten zijn. Ik heb een van de specialisten gesproken die hiermee bezig was en het een en ander is vervangen.
Ik val zelf ook onder dit probleem en bij mij werkt het weer.
Mochten jullie nog problemen ervaren, deel het dan met ons (op deze site) en mocht het nodig zijn zal er weer onderzoek gestart worden.
Nu begint het echt vervelend te worden. We zitten al 36 uur vrijwel offline en krijgen alleen de kreet dat het bekend is en dat ze ermee bezig zijn. Je kan je website niet meer bijwerken, niet internetbankieren, je wordt er uitgegooid.
Thuis heb ik gelukkig de kabel van UPC, die doet het altijd.
al iets bekend? !@#$%
Ik neem een hulplijn. => Al gebruikt
50/50 => Het duurt nog een dag omdat een stagiaire het tijd vond voor een reboot
Ik vraag het publiek…….?………?…………….?……………?…
Nou ik heb eral sinds zondagavond last van en ik baal
er vreselijk van. Kan af en toe niet ens meer bellen.
Hoop dat het snel is opgelost anders maar een schadeclaim indienen.
Helemaal eens met Gerard. Wij zijn zo enorm afhankelijk geworden van internet, dat wanneer het een keer niet werkt het ons (zelfstandigen) veel geld en orders kost. Schandalig. Ik ben van plan om een tweede internetabonnement bij een andere provider te nemen voor een eventuele uitwijk. Erg he?
Vandaag 27 September en nog steeds werkt het internet niet, wederom gebeld met dat 09 nummer a 10 cnt per minuut. Na lang wachten komt er een KPN Trol aan de lijn die zogenaamd van niets weet, toen sprongen de stoppen bij mij door en heb die troela een grote smoel gegeven. Gisteren werd mij nl verteld dat de storing in de loop van de avond zou zijn opgelost, DUS NIET inmiddels is dit al meer als 30 uur aan de gang SCHANDE !!!! en wat mij het meeste ergert is de opstelling van KPN, Ik heb daarom ook na vanmorgen besloten om de automatische incasso van KPN Internet bij de bank in te trekken en de volgende stap is het opzeggen van alle abonnementen, de irritatie grens is nu bereikt en dit heeft voor KPN gevolgen. Soms heb ik het gevoel dat KPN de storing zelf express opzet, zodat iedereen gaat bellen, verdienen ze nl. weer geld 0,10 per minuut ga maar na hoeveel mensen er gaan bellen, en die in de wacht staan. Is een goed middel om je verlies een beetje goed te maken. IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE ……………….met KPN
xs4all, tientje duurder, nooit meer die irritatie van een niet functionerende helpdesk
Allemaal mee eens. heb gisteren (26-9-2011) 2,5 uur gebeld met dit schandalige medium en de naam draagt KPN. Gebruikers dienen schade’s te kunnen verhalen op een provider! Lijkt mij erg voor de hand liggen. Is het niet zo dat elk bedrijf in iedere sector en branche het elektronisch verkeer na streeft en veel niet meer anders kan dan over deze elektronische snelweg, nou ja snelweg.
Zo, dan lijkt het mij niet meer dan billijk dat de verhuur of verkoop van deze elektronische handelingen zorg moet dragen voor de garantie van 100% kwali- en kwantiteit. Geen smoesjes en contracten die providers vrij pleiten! Een dienst is een dienst klaar. Alles wat ik koop, huur of aanschaf daar heb ik garantie dat bij mankemanten, mits het mijn eigen schuld is, vergoed worden of verzekerd zijn. het is dus een grote schande waaruit voort komt dat providers kunnen doen wat ze willen. Tekend u de hun voorwaarden niet geen contract. Te gek om waar te zijn dus laat ons actie voeren!!!
Verwacht eindstiptijd 12.00 uur vermeld de KPN site. Ik wacht af maar geloof er inmiddels geen woord meer van.
Dat zo’n storing voorkomt ben ik niet blij mee maar kan nog gebeuren. Het kwaadste ben ik op die @@@@@s van de helpdesk die blijkbaar iedereen wijsmaken dat de fout niet bij de KPN zat.
FIJN OM TE WETEN:
[Update 27-09-2011 10:55]
Wij hebben zojuist van onze netwerkleverancier vernomen dat dit probleem opgelost zou moeten zijn. Bij nader onderzoek van XS4ALL bleek dit niet zo te zijn. Onze netwerklevernacier heeft de storing zojuist weer in onderzoek genomen.
Onze excuses voor het ongemak.
Volgens de website van xs4all zou het probleem inmiddels verholpen zijn!!!
Blijf echter nog steeds dezelfde problemen houden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sinds zondag al geen normale verbinding meer.
hier in westpoort gisteren ook uren bezig geweest met netwerk checken, gelukkig is het de provider.,.de mail doet het momenteel niet
Helemaal eens met Peter, KPN – wat een waardeloos bedrijf! Geweldig veel bla-bla overal als ze je iets willen verkopen, maar als er een probleem is zijn ze haast onbereikbaar – leuk voor een communicatiebedrijf! – en als het je wel lukt om iemand aan de lijn te krijgen dan weten ze niets. KPN is duidelijk niet geinteresserd in de belangen van klanten, alleen in hun eigen bankrekening. Ik stap over ..
Voor de goede orde, storing is er al sinds gisterenochtend (ma.26 sept.) 10.00 uur, dus die 24 uur zit er inmiddels bijna op…
Overigens zijn wij toch niet verbaasd over het beroerde service niveau?! Dit geldt zo’n beetje voor alle grote consumentenbedrijven, banken, telecom etc. ze weten je prima te vinden als er iets valt te verkopen, maar bij problemen geeft men natuurlijk niet makkelijk thuis.
Oplossing; consument verenigt u via de Nationale Ombudsman, kaart het probleem aan en ga voor een oplossing á la vertragingen bij de NS en vliegmaatschappijen waarbij je een schadevergoeding krijgt.
Ja het begint nu wel heel erg lang te duren :#
48 uur… ik heb het al sinds zondag avond. Leuk!
goed, volgende ochtend; situatie is niks veranderd. lijkt op een 24 uurs storing af te stevenen.
Conclusie. Kpn in gebreke stellen en het contract eenzijdig ontbinden. Storing in mijn geval speelt al sinds vanmiddag 12:00 en aan de helpdeskmedewerker van kpn hebben we ook niks gehad.
En ja hoor, de storing is inmiddels ook vermeld op de site van KPN (als je er tenminste op kan komen). Hebben ze ook nog de moed om als begintijd van de storing 16.00 uur te vermelden, kan natuurlijk ook zijn dat ze de berg klachten pas om die tijd serieus namen …………
we hadne vandaag gebeld naar kpn en hun haden dit vermeld aan ons date r storing was in amsterdam ze zouden het ind e avond oplossen als het neit zo was en mogen nog zo het zelfde was even terug bellen nou dat doen me dna maar ik blijf hoe dna ook bij kpn hun pc veilig is super het perkt prima jammeer dat dit keer internet zins giter avond eht niet goed dee maar ja ik had wel tijd voor ander dingen tot slot ik blijf bij kpn ik zal nooit over stappen en zeker nooit bij upc of ziggo dat zijn de meest slchte internet en tv wat er is want bij upc kan je moeillijk van hun contract afkomen als er wat si en ziggo is waardeloos
Als jullie allemaal niet zo gierig zouden zijn en een tientje meer kunnen neerleggen voor XS4all dan krijg je een prima service. Zo helpen ze je bijvoorbeeld telefonisch met tips over de beste gratis virusscanner, terwijl ze er notabene zelf eentje te koop aan bieden op hun site.
Ik belde naar XS4all (lokaal tarief), ergens in de middag. Na 3 minuten werd ik KUNDIG, NETJES en UITGEBREID te woord gestaan. Wat het probleem ook is, de helpdesk is hier niet gebonden aan een minimaal aantal beantwoorde telefoontjes per uur.
Deze storing duurt nu al 24 uur, wanneer denkt de KPN dit nu eindelijk eens opgelost te hebben ??
Websites zijn half of helemaal niet te bereiken nog via laptop nog via mobiel. Mail versturen kan dus ook niet.
Ik sluit mij aan bij de overige reacties. Alles gaat tegenwoordig over het internet inclusief alle uitwisseling van info voor de studenten in huis. Bel je KPN dan ga je voor 0,10 euro in de wacht en blijf je in de wacht staan. Dit is al 2 dagen aan de gang, we worden er onderhand niet goed van. Een upload snelheid van 0. Gaarne de gehele nacht doorwerken om het duur betaalde abonnement weer rendabel te maken. Ook even op de site een gratis telefoonnummer vermelden als jullie geen service kunnen leveren binnen een normale tijd.
Wat een waardeloos bedrijf KPN telecom internet thuis erg slecht niet vooruit te branden, vanaf 04.00 hedenmorgen. Kom ik op kantoor, hetzelfde gelazer, nou nu maar tijd om te bellen, na 20 minuten wachten komt er eindelijk iemand aan de lijn die mij gaat voor houden dat het aan mijn apparatuur ligt, ja ja zowel thuis als op kantoor….wel toevallig na een hoop getest en gezever zegt de KPN medewerker nou aan ons ligt het niet, wij hebben geen storing WAT EEN FLAPDROL ongeveer een uur verder en bij 6 euro aan tel.kosten geen reet opgeschoten maar ik heb een verassing voor KPN in petto IK GA MIJN BELKOSTEN TERUG EISEN en krijg ik die niet terug DAN BEEINDIG ALLE AANSLUITINGEN
“…is de wachttijd langer dan U van ons gewend bent.” Nee dus, ik heb nog nooooooit een medewerker van de KPN service desk gesproken. Na een kwartiertje voor 10c per minuut heb ik er meestal geen zin meer in die computer-stem.
Vanmiddag ca 4 uur met opnieuw opstarten, modem uit aan, router herstarten , netwerk nalopen, volgens KPN leverancier na meting goede snelheid, na 4 uur internet, slechte verbinding, melding storing KPN, hartelijk dank voor het investeren van 4 ondernemersuren . en ergernis..is niet de eerste keer, hoeveel uren en orders al gemist dit jaar? maak betere lijnen en reken naar prestatie !
Met dank aan de medewerker van de 0800-0403 helpdesk. Vanmorgen gebeld en kreeg na een kwartier ?!?!?!?! wachten te horen dat er geen storing was en het in mijn apparatuur zat en dat kwartier wachten vond hij ook wel normaal. Hele ochtend bezig geweest met zoeken en dan lees je dit. Waardeloze service, we gaan maar es denken aan UPC of zo.