28 nov

Storing – Digitale Telefonie platform, uitbellen (28-11) – opgelost

Starttijd: 28-11-2011 8:20
Eindtijd: 28-11-2011 9.15
Status:

 


Probleem:

Op dit moment is er een storing op het Digitale Telefonie platform van Solcon, hierdoor kan het zijn dat u tijdelijk problemen ervaart bij het uitbellen.

Onze technische afdelingen streven naar een zo spoedige mogelijke oplossing, onze excuses voor het ongemak

= Actueel – = Niet actueel / Verholpen

1 reactie op deze storing:

  1. We kunnen nog steeds niet uitbellen. Het is langer dan 24 uur.
    Graag zsm de storing verhelpen zodat wij ook verder kunnen met ons werk.

Reageren is niet meer mogelijk.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.