Storing – Televisie van XS4ALL
Als gevolg van een storing kunnen klanten momenteel problemen
ondervinden met televisie kijken en maken van opnames via Televisie van
XS4ALL.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.
Onze excuses voor het ongemak.
tot heden nog geen tv daar betaal je dan voor telefoon en internet dat wel
gisteren kon geen voetbal kijken balen zeg
Even een update……..
KPN heeft de storing nog steeds niet kunnen verhelpen. Ze werken er met man en macht aan (dat is in ieder geval de boodschap….)
Nog even geduld dus…….
Niet alleen bij XS4all, maar ALLE TV-diensten van KPN hebben op dit moment een landelijke storing. Al sinds vanmorgen 10:00 uur en de herstel-procedure is om 17:30 begonnen. (waarschijnlijk een herstart van de systemen) en deze zouden tot 19:00 uur duren. Het is nu 20:15 en nog steeds geen TV. Meldingen die voorkomen zijn:”Zender niet beschikbaar”, “Subscriber has been blocked” en “controleer uw verbinding”. KPN heeft nog geen tijd afgegeven aangezien ze in eerste instantie 19:00 uur dachten.