16 apr

[ opgelost ] ADSL van KPN / XS4ALL Only / BusinessDSL storing Utrecht-Noord

Als gevolg van een storing kunnen klanten met een ADSL van KPN, XS4ALL
Only en BusinessDSL verbinding in Utrecht-Noord momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de ADSL/BDSL verbinding.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk op te lossen.

1 reactie op deze storing:

  1. Niet verbonden…

    Regio Heemskerk geen verbinding anaf 13:00

    Uw DSL-verbinding is niet beschikbaar.

    Controleer of uw Thomson Gateway correct op uw DSL-lijn is aangesloten. Verdere informatie vind u in uw documentatie.

    Gelieve dit venster te sluiten en opnieuw te proberen.

Reageren is niet meer mogelijk.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.