04 dec

ADSL van KPN / XS4ALL Only / Business DSL Storing Eerbeek

Als gevolg van een storing kunnen klanten met een ADSL van KPN, XS4ALL
Only en Business DSL verbinding in Eerbeek momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de ADSL/BDSL verbinding.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

4 reacties op deze storing:

  1. De zoveelste keer dat KPN een storing heeft.Ik ben echt aan het twijfelen of ik van provider moet veranderen.Ik vind dat ze de klanten van KPN een vergoeding moeten geven voor de storingen.

  2. Bovenstaand idee lijkt me heel verstandig. Wij zijn ook zakelijk afhankelijk van de telefoon en een storing van een uur is tot daar aan toe. Deze storing duurt nu echter al vanaf 4 December (zaterdag werkte het even) en de vraag is blijft het nu wel werken.
    De servicedesk kwam met een verhaal wat kant nog wal raakte. Ik heb liever dat ik eerlijk, kort en zakelijk geinformeerd wordt door iemand en dat me duidelijkheid verschaft wordt omtrent de duur als dat ik een heel lang blabla verhaal op de mouw gespeld krijg.

  3. Wellicht kunt u de service naar uw klanten uitbreiden met een sms service. Wij zijn nu al sinds het einde van de middag op 4 december verstoken van elke vorm van communicatie.
    Enige prioritering zou aangenaam zijn. Misschien niet uw grootste klantengebied, maar een storing van deze duur lijkt mij voor businessklanten ook nog kostbaar.

Reageren is niet meer mogelijk.