27 okt

ADSL van KPN / XS4ALL Only / Business DSL Storing Susteren

Als gevolg van een storing kunnen klanten met een ADSL van KPN,
XS4ALL Only en Business DSL verbinding in Susteren momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de ADSL/BDSL
verbinding.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

5 reacties op deze storing:

  1. Helmond, ook hier al vanaf deze ochtend geen gebruik kunnen maken van ons uitzendsoftware, dit betekend met 3 personen wederom bijna geen werk kunnen verzetten. Uitzendkrachten en opdrachtgevers niet fatsoenlijk te woord kunnen staan. Ook wij hebben al diverse instanties gebeld en uren wachten tot we weer wat kunnen doen. Wij schaffen nu een usb stick aan (prepaid) zodat wij op onze externe server kunnen gaan werken via een andere provider. Raar dat we geen email krijgen van een storing, zojuist wel een factuur via email ontvangen, KPN.Planet, goed bezig!!!!!!!!!!!!

  2. Hier in Weert het zelfde probleem. Veel websites niet bereikbaar.
    Of dit een probleem va Hetnet\KPN is?
    Het is me al eens eerder opgevallen dat Hetnet niet iedre bekende storing op hun website plaatst. Of ze dat nalaten omdat ieder telefoontje naar de helpdesk geld oplevert…

  3. Ook hier (Tiel) problemen met KPN internetverbinding. Veel sites komen niet op, dat terwijl er op de site van KPN geen storing vermeld stond. Telefoontje naar de helpdesk waar een bandje meldt dat e.e.a. om 11.00 uur opgelost zou zijn. Helaas, het is nu om 11.30 uur nog niet opgelost.

  4. Ik wil eigenlijk even klagen. Wij hebben een huisartsenpraktijk en hebben daarvoor een beveiligde site nodig. Vanmorgen dus een probleem. 2 keer gebeld met Vecozo,totaal 1 uur. Het zou aan mijn rechten liggen bij de browser. Raar,want ik gebruik alles al zolang en er is niets veranderd. Dure monteur direct laten komen,hij kan het helaas ook niet oplossen en het probleem weer bij vecozo neergeldegd. Dan hoor je 1,5 later dat KPN een probleem heeft met DNS (ADSL/BDSL verbindingen. Alle moeite en kosten voor niets.Patiënten niet kunnen helpen enz.
    Is het niet mogelijk dat wanneer jullie een probleem hebben dan naar al jullie abonnees één email te versturen met hoge urgentie waarin even vermeld wordt dat er een probleem is zodat niet iedereen op kosten en tijdverspilling wordt gejaagd.

Reageren is niet meer mogelijk.