02 dec

ADSL van KPN / XS4ALL Only / Business DSL Storing Venlo

Als gevolg van een storing kunnen klanten met een ADSL van KPN, XS4ALL
Only en Business DSL verbinding in Venlo momenteel geen verbinding
maken of problemen ondervinden met de ADSL/BDSL verbinding.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

6 reacties op deze storing:

  1. fijn is dat…
    zal nog een paar keer proberen mijn modem te resetten.
    thanks for your support!
    flempi

  2. @flempi
    Zal niks met Ziggo te maken hebben, is ook een andere kast als waar KPN in zit. Lijnen komen fysiek niet in dezelfde kasten uit. Dit probleem moet toch door KPN zelf opgelost worden. Bellen is helaas nog wel het snelste middel, om geholpen te worden.

  3. nee hoor, niks helpt. Heb de kabels opnieuw gedaan; de router (of heet dat modem?) uit gezet, 20 minuten later weer aan gezet: niks. Toen kastje gereset, en nog niks. Bij de buren doet de nummermelder het niet en ik kan helemaal niet meer bellen en gebeld worden. Het is mij een raadsel. Ik weet alleen dat bij mij voor op de stoep Ziggo afgelopen vrijdag in zo’n kastje heeft gewerkt (ik heb niks van ziggo…) of het daarmee te maken kan hebben…?

  4. @flempi
    Dergelijke VOIP problemen komen vaker voor en zijn vaak van individuele aard. Kans dat het bij deze meer algemene storing hoort, is zeer gering. Waarschijnlijk zal er toch naar uw lijn gekeken moeten worden door KPN, om het probleem uiteindelijk op te lossen. Uiteraard kan het controleren van de bekabeling en het resetten en/of /opnieuw instellen van de modem wellicht soelaas bieden.

  5. Betekent dit dat ik daarom al vanaf zondagmiddag ook niet kan BELLEN in Beesel? Zijn er meer mensen met dit probleem? Ik heb gisteren contact gezocht met KPN, omdat op hun site geen storing vermeld stond, maar als je problemen hebt met je telefoon, kun je TELEFONISCH contact opnemen!!! Wat een giller, hè? Ik heb het klachten/contactformulier via e-mail ingevuld, maar krijg pas binnen vijf werkdagen bericht…lastig hoor! Ik hoor namelijk de hele tijd een ‘in-gesprektoon’ als ik zelf wil bellen, en als iemand mij wil bellen hoort hij dat ook. Als ik er een ander toestel aan hang, zelfde probleem, lijkt dus niet aan het toestel te liggen. HELP…

Reageren is niet meer mogelijk.