ADSL van KPN / XS4ALL Only / Business DSL Storing Amsterdam-Oostelijk Havengebied
Als gevolg van een storing kunnen klanten met een ADSL van KPN, XS4ALL
Only en Business DSL verbinding in Amsterdam-Oostelijk Havengebied
momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
ADSL/BDSL verbinding.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.
Onze excuses voor het ongemak.
Nu, 4 augustus om 23.00 u is de storing verholpen (ik kan tenminste het internet weer op). Dat is mooi.
Minder mooi is dat de informatievoorziening zo beroerd is: bij bellen naar de kpn helpdesk (0900-0244) kon mijn vermoeden dat er een storing was niet bevestigd worden. Via mobiel internet kon ik op een gegeven moment via storingsoverzicht.nl zien dat er sprake was van een storing.
TIP voor kpn: wees actiever op twitter en update informatie bij de helpdesk sneller. En plaats storingsinformatie ook op teletekst!
al uren, en dit is de zoveelste keer bij KPN
en het duurt en het duurt en het duurt maar !