ADSL van KPN / XS4ALL Only / Business DSL Storing Heino, Ouddorp en Stellendam
Als gevolg van een storing kunnen klanten met een ADSL van KPN, XS4ALL
Only en Business DSL verbinding in Heino, Ouddorp en Stellendam
momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
ADSL/BDSL verbinding.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.
Onze excuses voor het ongemak.
Gistermorgen KPN gebeld, die adviseerde alle apparatuur te resetten; modem direct aan te sluiten in de meterkast, alles uiteraard zonder resultaat. Men veronderstelde dat het aan de PC lag en moest het dus maar verder zelf uitzoeken. En nu blijkt het dus wel aan KPN te liggen! bah!!
PS momenteel nog steeds geen ADSL in Ouddorp, duurt dus al ruim een dag!
stellendam
ja het heeft wel erg lang geduurt.
vanmorgen van af half 7 al geen internet.
later ook geen telefoon
eind van de middag deed het een en ander weer.
en klopt dat de snelheid lager is dan het abbo afgesproken geen 8 bij mij maar minder dan 7 .
word eens tijd dat ze hier ook wat aan doen.
waar is die gratis verhoging gebleven waar sprake van was ???
kpn doe eens wat voor je klanten anders zijn er nog zat andere aanbieders voor een betere prijs .
Mijnheer, mevrouw,
Kunt u mij informeren over de oorzaak van de storing. Ik ben gedurende de storing voor mijn adviesbureau verstoken geweest van internetverkeer. Bijzonder hinderlijk. Enige toelichting is naar mijn mening op zijn plaats.
Verder maak ik van deze gelegenheid gebruik u er op te attenderen dat de internetverbinding aan de Oostdijkseweg bijzonder langzaam is. Soms krijg ik van KPN de vraag of ik niet naar een sneller abonnement over wil stappen; dit lijkt mij niet zinvol, daar ik verwachtdat een ander abonnement geen snellere verbinding oplevert.
Graag uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Ben van Os
@van Os
U kunt het beste direct contact opnemen met KPN, aangezien de informatievoorziening hier enkel storingen dan wel onderhoud betreft.