15 jul

ADSL van KPN / XS4ALL Only / Business DSL Storing Hengelo

Als gevolg van een storing kunnen klanten met een ADSL van KPN,
XS4ALL Only en Business DSL verbinding in Hengelo momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
ADSL/BDSL verbinding.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

2 reacties op deze storing:

  1. Op dit moment, bijna 3 dagen nadat de telefoon uitviel, heb ik nog steeds geen telefoonverbinding. Wel kan ik internetten. De situatie begint onhoudbaar te worden. Hoe lang duurt dit nog ?

    • De storing is pas vandaag aangemeld en is nog steeds actief. De storing is dus nog gaande en een kwestie van afwachten. Als het al langer gaande is, houdt u dan vooral de berichtgeving in de gaten. Als het opgelost en het probleem is nog aan de hand, dan is het raadzaam om contact op te nemen met KPN.

Reageren is niet meer mogelijk.