14 jan

ADSL van KPN / XS4ALL Only / Business DSL Storing Leeuwarden

Als gevolg van een storing kunnen klanten met een ADSL van KPN, XS4ALL
Only en Business DSL verbinding in Leeuwarden momenteel geen verbinding
maken of problemen ondervinden met de ADSL/BDSL verbinding.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

2 reacties op deze storing:

  1. Geachte mevr/hr,
    Sinds gistermiddag geen contact meer met Internet via ASDL. Modem werkt, maar geeft steeds melding dat ik op de ‘KPN ASDL Vangpagina ‘ zit?

    Abonr: 614473xx
    Gr. Cor.

    • Beste heer Faber,

      De KPN vangpagina treedt op, wanneer uw modem met onjuiste inloggegevens probeert in te loggen op het KPN netwerk. Dit kan door verschillende oorzaken komen:
      – uw modem heeft door een bepaalde oorzaak de gegevens niet meer juist ingevoerd staan.
      – uw abonnement staat administratief geblokkeerd bij KPN.

      In beide gevallen is het raadzaam, om direct contact op te nemen met de KPN helpdesk.

Reageren is niet meer mogelijk.