21 feb

ADSL van KPN / XS4ALL Only / Business DSL Storing Midden Beemster

Als gevolg van een storing kunnen klanten met een ADSL van KPN, XS4ALL
Only en Business DSL verbinding in Midden Beemster momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de ADSL/BDSL verbinding.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

2 reacties op deze storing:

  1. Geachte heer / dame

    Ik heb de indruk dat internet (mijn KPN router) er geregeld uit ligt. Het gebeurd regelmatig dat ik geen radio (internet) kan ontvangen. Het wordt helemaal lastig als je een document schrijft, en je kunt het niet opslaan in de cloud (microsoft workspace omgeving) .
    Kunt u verklaren waarom dit zo vaak gebeurd? en welk telefoon nummer ik kan bellen als ik geen contact met internet kan maken?

    met vr gr
    Hans Erkamp

    • De problemen op uw lijn kunnen te maken hebben met diverse factoren of een combinatie ervan. Het is raadzaam zo spoedig als mogelijk contact op te nemen met de helpdesk van KPN. Dergelijke problemen kunnen namelijk aardig complex worden en zijn veelal per e-mail vaak niet goed af te handelen. De helpdesk is dagelijks van 8.00 – 22.00 uur bereikbaar op het nummer 0900-0244.

Reageren is niet meer mogelijk.