ADSL van KPN / XS4ALL Only / Business DSL Storing Purmerend-De Purmer
Als gevolg van een storing kunnen klanten met een ADSL van KPN, XS4ALL
Only en Business DSL verbinding in Purmerend-De Purmer momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de ADSL/BDSL verbinding.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.
Onze excuses voor het ongemak.
Heb heden 4 augustus de gehele dag geen verbinding op de vaste verbinding.
Heb dit gemeld. het antwoord was om 14 uur belt nog maal over 2 uur om 16 weer gebeld antwoord het zelfde. Om 17 weer gemeld wij zijn naar huis belt u morgen nog eens
Is dit service van Tele 2. Omgeveer 2 maanden geleden, 2 maal 48 uur er uit gelegen Is dit service?
Is het nog niet opgelost in de purmer?
De storing staat nog aangemeld, dus deze is inderdaad nog niet verholpen.