06 jan

Landelijke storing ADSL van KPN verbindingen

Als gevolg van een storing kunnen sommige klanten met een ADSL van KPN
verbinding in diverse regio’s in het land momenteel problemen met de internet verbinding ervaren of geen verbinding maken.

– Let op, dit geldt niet voor klanten met een XS4ALL Only of
Business DSL verbinding. Deze klanten zijn niet getroffen
door deze storing.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

9 reacties op deze storing:

  1. nog steeds niks. alleen hier en daar een site te krijgen die na een paar secondes uitvalt. hotmail en socialmediasites sowieso al sinds nu uurt of 33 niet mogelijk. en wat doet de kpn? Nergens wat voor melding dan ook, tenminste ik zie niks

  2. Ik woon in Kesteren en kan sinds vanochtend niet meer bellen. Het nummer wordt wel gekozen, maar bij het overgaan krijg je direct de “in gesprek”toon. Probleem speelt ook bij een kennis, die maar naar mij toe is gekomen om wat door te geven.
    Hebben anderen dit probleem ook?

  3. Het is een gigantische puinhoop bij KPN. In totaal 4x gebeld door diverse personen en ook 4 mogelijke oorzaken voor de storing.
    Eerst was het modem kapot, toen was er weer een storing, die binnen 2 dagen verholpen zou zijn. Dat werd al gauw daarna 8 dagen.
    Het is allemaal list en bedrog wat je door de telefoon hoort.

  4. (6-1-2010, 17.15) Ik woon in Amsterdam, kan geen verbinding maken met mijn speedtouch kpn verbinding, hij zegt dat er iets mis is met de dsl verbinding. Er is opeens wel een onbeveiligde adsl verbinding beschikbaar via wifi, goedmakertje van kpn???

  5. Sinds dinsdag 13 uur al.. tig keer gebeld, iedereen zegt wat anders..zou aan onze eigen pc liggen, enz . dat is dus n iet het geval.. inmiddels tientjes kwijt aan o900 kpn storingmeldingnummers. Ok, het kan gebeuren maar laat dan een officiele melding achter en zet meer man in voor mensen die een kpn expert willen laten komen. De wachttijd is nu 8 a 10 dagen. Slechte service van KPN!

  6. denk alleen dat men bij de KPN niet weet wie en hoeveel mensen er door getroffen zijn. zelf is bij mij momenteel geen internet via ADSL mogelijk, zodat men mij ook niet op de hoogte kan brengen. misschien dat melding via teletekst een optie zou zijn.

  7. Nou, hier nog 1, gister waren er idd al problemen, maar ja, grote bedrijven willen alles verzwijgen he…

  8. Dat er al iets mis was bevroedde ik gisteren al. Wat echt minachting van je klanten is dat je niet het fatsoen heeft om dit gewoon te melden. Tijdens de storing sporadisch contact gehad met de KPN site maar geen enkele melding van dat er problemen zijn. Alleen XS4All wist op een gegeven moment iets te melden. DAT er iets fout kan gaan, jammer, maar niet tijdig melden is ontfatsoenlijk en minachting voor je klanten . . . . Grrrrrrrrrr

Reageren is niet meer mogelijk.