10 jul

[ opgelost ] ADSL van KPN / XS4ALL Only / Business DSL Storing Sleen

Als gevolg van een storing kunnen klanten met een ADSL van KPN,
XS4ALL Only en Business DSL verbinding in Sleen
momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
ADSL/BDSL verbinding.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

6 reacties op deze storing:

  1. wij zijn nu al 1,5 dag niet te bereiken als school dit is niet acceptabel dat kpn dit niet binnen 24 uur kan oplossen vinden wij triest.

  2. Let op! Momenteel is er sprake van behoorlijke onweersbuien. Dit brengt blikseminslag met zich mee. Dit kan resulteren in defecte apparatuur. Soms in de wijk (een kast, waardoor klanten in een wijk getroffen worden) dan wel gewoon binnenshuis (dan gaat het voornamelijk om de modem).

    Probeer altijd een reset uit te voeren, dat biedt in sommige gevallen nog wel een oplossing. Zo niet, neem dan direct contact op met de provider.

    Als het aan een kast in de wijk ligt, is het vaak een kwestie van wachten. Ligt het aan de modem, dan dient de modem vervangen te worden. Binnen de garantie dan wel in bruikleen hoort de provider de modem te vervangen.

  3. Is er storing in gem. Buren bij Tiel, kan al de hele dag niet mobiel bellen via KPN netwerk?

Reageren is niet meer mogelijk.