[ opgelost ] ADSL van KPN / XS4ALL Only / Business DSL Storing Veenendaal
Als gevolg van een storing kunnen klanten met een ADSL van KPN, XS4ALL
Only en Business DSL verbinding in Veenendaal momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de ADSL/BDSL verbinding.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.
Onze excuses voor het ongemak.
beste,
de verbinding met internet werkt nog steeds niet goed en begin hier erg de balen van te krijgen
er is telkens wel wat met de klote verbinding
hoop dat jullie er nu wat tegen doen
anders denk ik toch dat jullie toch maar is finaceel tegen over moeten zetten
met vriendelijjke groeten uit veenendaal
Deze storing is afgemeld door KPN. De kans is hierdoor groot, dat het probleem enkel op uw verbinding van toepassing is.
De eerste stap (bij elk verbindingsprobleem) is om de modem 30 seconde van de stroom af te halen en vervolgens de stekker erin te doen voor de herstart. Werkt dit niet, dan kunt u het beste de modem een reset geven. Controleer daarnaast de bekabeling en dat alle stekkers goed in de poorten zitten. Mocht het laatste ook geen oplossing bieden, dan is het raadzaam telefonisch contact op te nemen met de helpdesk van KPN.
Graag voortaan een mailtje op de site zou niet teveel gevraagd zijn!