14 jul

[ opgelost ] ADSL van KPN / XS4ALL Only / Business DSL Storing Warnsveld

Als gevolg van een storing kunnen klanten met een ADSL van KPN,
XS4ALL Only en Business DSL verbinding in Warnsveld momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
ADSL/BDSL verbinding.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

1 reactie op deze storing:

  1. Heb gisteren een aantal keren contact gehad met jullie over dat ik niet kon internetten en bellen. Er zou tussen 12 en 2 een monteur komen, maar om 3 uur was er nog niemand. Maar weer eens bellen met kpn en ik zou binnen 1 uur worden teruggebeld, maar ook dat gebeurde niet. Om 5 uur nog maar eens bellen, ik moest nog maar een half uurtje geduld hebben. Tot op heden heb nog niets van jullie vernomen. Wat een service zeg. Mijn mobiele telefoonkosten reizen de pan uit, maar neem aan dat jullie daar wel een vergoeding tegenover stellen. Jammer dat je helemaal niks hoort en dat ik het vanochtend in de krant moet lezen!

Reageren is niet meer mogelijk.