10 sep

[ opgelost ] XS4ALL Internet / Business DSL / ADSL van KPN Storing Rossum

Als gevolg van een storing kunnen klanten met een XS4ALL Internet,
Business DSL en ADSL van KPN verbinding in Rossum momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de ADSL/BDSL
verbinding.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.

1 reactie op deze storing:

  1. Rossum is vlakbij ons.. toch hebben wij sinds een uur geen internet meer. KPN klantenservice doet het af alsof de oorzaak bij onszelf ligt.. ”menner het ligt aan uw modem, ff stekker eruit en weer erin” nou heb die mevrouw al tig keer uitgelegd dat het niet aan de modem/pc of router ligt. De buren hebben ook geen internet dus het ligt zekers niet aan onszelf.. maarja vertel dat KPN maar eens die geloven je toch niet net zoals een week geleden, toen was hier ook storing en dat wilde men ook al niet erkennen

Reageren is niet meer mogelijk.