10 reacties op deze storing:

  1. Vanaf gisteren poogde ik in te loggen.
    Tot nu geen gewenste resultaten.
    Vreemd, dat landelijke media daar geen bekendheid over maken

    De hele zaak stinkt!

    • Er is eerder een mail naar de redactie van Nu.nl gegaan en inmiddels staat het op de voorpagina onder Tech. Apart is wel dat ze naar een link verwijzen, welke voor de gemiddelde gebruiker vrijwel onmogelijk is om zelf op de site van ING te vinden. Dat is ook de reden, waarom deze site bestaat. Ze zijn niet de enige, die dergelijke berichtgeving op de meeste onbereikbare plek wegproppen.

  2. Al sinds gisteren last van. Ik moet belangrijke betalingen verwerken en dit komt zeer ongelegen.

    De melding die er nu staat: “In verband met een storing is Mijn ING Zakelijk met gebruikersnaam en wachtwoord momenteel beperkt beschikbaar. Wij kunnen helaas niet zeggen wanneer deze verstoring is opgelost. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.”

    Iemand enig idee wanneer het opgelost is?

  3. Sinds vanochtend geen digitaal bankverkeer meer mogenlijk op mijn ING-zakenlijke rekening. Blanco scherm na het inloggen. Ik krijg hier een heel onbehaaglijk gevoel over.

  4. Krijg bij storten elke keer de zelfde persoon, maakt niet uit welk rekeningnummer je in toets. Dus je kan ook niks storten zowel zakelijk als prive.

    • geachte L vvan der Zwan,
      Misschien moet je eens controleren of je wel op de offiiciële ING site zit, en of het rekeningnummer juist is, of juist ingevuld.
      Storten kun je volgens mij alleen aan de balie.
      Bedoel je soms overschrijven?
      De ING controleert alle overschrijvingen naar andere ING rekeningnummers op naam en nummer, en bij het aanmaken van de verzendlijst krijg je een waarschuwing als er een afwijkende naam aan het rekeningnummer is gekoppeld. Voor overschrijvingen naar een andere bank werkt die controle niet, alleen de negenproef voor het rekeningnummer wel.
      We hebben het hier over geld, dus als iets niet goed werkt, raad ik je aan te bellen met de klantenservice.

      Ik stel voor dat we hier verder geen discussie over voeren, het is waarschijnlijk een ander onderwerp, dat niet aan de storing is gerelateerd.

      .

  5. Ik merk dat de storing bij mij alleen geldt voor Zakelijk Internetbankieren, mijn prive-account werkt normaal.

Reageren is niet meer mogelijk.