21 jan

Mededeling – Mogelijk probleem met Telefonie via glasvezel

Status:


Omschrijving mededeling:

Als u met de bestelling van Telefonie via glasvezel nummerportering (het overzetten van uw bestaande telefoonnummer) heeft aangevraagd, dan kan het een aantal dagen duren voordat de portering is doorgevoerd. Als u uw telefoon aansluit op de poort ‘Phone 1′ op het ZyXEL-modem, dan kan het voorkomen dat u niet gebeld kan worden. In dat geval doet u het volgende:

  1. Ontkoppel de telefoonkabel uit de poort ‘Phone 1′ van het ZyXEL-modem.
  2. Sluit uw telefoon weer aan volgens de oude situatie en wacht tot het nummer is geporteerd naar Solcon.
  3. > Als u omschakelt naar de oude situatie, moet u controleren of u nog bereikbaar bent op via uw oude telefoonlijn. Uw nummer is geporteerd als u op uw oude telefoonaansluiting geen kiestoon meer hoort.
  4. Sluit uw telefoon opnieuw aan op poort ‘Phone 1′.

= Actueel – = Niet actueel / Verholpen

 

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.