20 mei

Digitale Televisie storing algemeen

Het kan zijn dat u momenteel problemen ondervindt met uw tv signaal. Op dit moment krijgt u op u beeldscherm te zien een moment geduld aub. Het duurt langer dan normaal voordat de decoder contact krijgt. Wij raden u aan dit af te wachten. Wij zijn hard aan het werk om de dienst weer optimaal te laten werken. Onze excuses voor het ongemak.

7 reacties op deze storing:

  1. Vandaag weer gebeld, want nog steeds storing. Ze kunnen nog niet zeggen wanneer eea is opgelost…Het lijkt wel een olielek.. Ik ga ze nu een bericht sturen dat ik graag als de storing binnen een week niet opgelost is, ik van mijn contract af wil kunnen om elders televisie te betrekken. Heeft iemand ervaring met de mogelijkheden om een contract tussentijds aan te passen / te beeindigen bij langdurige storing?

  2. Hier (Waalwijk) van ’t zelfde laken ’n pak.

    Heb trouwens geen last van Internet-storingen, maar wel van TV-storing en niet te zuinig ook.
    Heb hier 2 verschillende decoders staan en wat me wel opvalt, is dat de nieuwste uitvoering de meeste problemen geeft. Stilstaand beeld en zwart beeld (geen beeld dus). Bij de oude versie meestal blokjes, dus denk dat ’t waarschijnlijk aan de software van de decoder zelf ligt.
    Denk dat ik straks als dit nog lang duurt, alleen de Internet verbinding aanhoud en de tv eruit ga gooien, dan maar geen tv meer, hang ik de pc wel aan de tv en stream ‘k ’t wel rechtstreeks vanaf Internet. Zenders genoeg.

  3. internet is erg traag of pakt de pagina helemaal niet
    televisie erg vaak slecht beeld en stilstaand beeld
    heb regelmatig op advies van tele 2 alles moeten ressetten
    erg vervelend en neemt te veel tijd in beslag
    zit er sterk over na te denken een andere profider te nemen

  4. Ik Ben het echt helemaal zat met Tele 2 , constant storingen bij de tv Internet blijkt ook al bagger te zijn , en inderedaad als je geld terug wil moet je het zelf weer regelen .. Ik denk dat ik maar lekker overstap naar iets anders .. Ik kan alleen nu niet online om daar naar te kijken XD

  5. Bij ons in Gouda valt het geluid steeds weg en hapert het beeld. Ik heb al over meer gevallen in Gouda gehoord, dus hopelijk is het probleem toch snel te verhelpen. Het is echt erg vervelend om te kijken. Het begint nu wel erg lang te duren, overigens moet je nadat de storing is opgelost zelf weer contact opnemen om abonnementsgeld terug te vragen. Wel wrang dat we net naar tele2 waren overgestapt omdat de telefonie bij Online stoorde….Het is ook overal wat.

  6. En ja hoor daar gaan we weer, eerst een storing bij KPN…..dus helemaal nix van tele 2. En nu doet het tv niet wat het zou moeten doen. Ja ja een compleet pakket 50 euri in de maand en deze afgelopen twee maanden al 7 dagen geen tv en 3 dagen geen telefoon en internet.

Reageren is niet meer mogelijk.