29 jul

E-mail problemen 29-07-2010 / 08:05 uur

Mocht u problemen ondervinden met het verzenden van uw e-mail en maakt u gebruik van een e-mail adres eindigend op @tele2.nl kijkt u dan voor instructies op onze klantenservice pagina.

Klik hier om naar de virtuele assistent te gaan. De virtuele assistent zal stap voor stap de instellingen met u doornemen.

Met vriendelijke groet,
Tele2

8 reacties op deze storing:

  1. Mooie zooi, ben de hele week bezig om uit te vinden waarom het versturen van email niet werkt. Na lang zoeken vindt ik de service pagina, en wordt daar verkeerd ingelicht. Daar wordt gezegt dat ik poort 587 moet gebruiken met SPA aan gevinkt. DUS NIET…. Alleen het pport nummer veranderen volstaat…

    Bedankt Tele 2 voor de email en de juiste uitleg. Hier komt niemand uit.
    Stuur ff een mail, maar dan met de juiste gegevens naar uw klanten !!!

    Vriendelijk bedankt.

  2. Bert wordt bedankt voor het andere poortnummer.
    Scheelt mij weer een boete wegens te late betaling.
    Slechte service van tele2. Zeker een vakantiehulp.

  3. Wat dus niet in het instructievideootje staat : poortnummer voor uitgaande voor uitgaande e-mail (SMTP) is gewijzigd van poort 25 naar 587! Hier had ik toch wel graag een mailtje over willen ontvangen……

  4. bij mij hetzelfde sinds woensdagmiddag.
    tip: als je Tele2abonnement hebt, heb je ook Versatel. Daarop kan je ook een account aanmaken als je werkt met Outlook of Windows Mail. Die server werkt wel.

  5. Ik heb thuis nog steeds het zelfde probleem. Alle mails die ik verstuur komen terug. Alle instellingen staan 100% correct ingevuld.

  6. Van af gisteren avond kan ik mails versturen ze komen terug.
    Hartelijke groeten Gilia vd Boogaart

Reageren is niet meer mogelijk.