01 jul

Langere wachttijd bij de Klantenservice voor Mobiele en Vaste telefonie.

Wegens een storing in een van onze systemen is de wachttijd op dit moment langer dan u van ons gewend bent. De storing zal binnen 24 uur worden opgelost. Onze excuses voor het ongemak.

3 reacties op deze storing:

  1. Bedankt, dat jullie van jullie probleem, mijn probleem maken!! Ik lig hier in de terminale fase van kanker!! Ik kan niemand meer bereiken en men mij ook niet!
    En ja, ik heb alle handelingen die jullie dan zo leuk weten te brengen, al tig keer verricht, maar niks hoor!!!En wat heb ik in dit geval aan excuus van jullie!!Geen ene ruk!!

  2. Geachte medewerker, sinds gistermiddag geen (vaste) telefoonverbinding. Na gesprek met tele2 moest ik allerlei dingen doen, misschien, zo zei de mevrouw aan de telefoon, lag het wel aan ons. Dus telefoon geleend, ingeplugd bij de KPN-kabel ingang, enz.enz. geen geluid. Weer gebeld, weer 10 minuten (betaald) wachten met de mobiel, geen contact gekregen. Waarom, zo luidt mijn vraag, zegt die mevrouw /medewerkster niet METEEN dat er een storing is? Dat zou wel zo correct zijn geweest. Ook op het internet (daar heb ik nog een formulier op ingevuld gister, geen reactie) was TOT op dit moment (12 uur a.m.) geen melding van problemen.

Reageren is niet meer mogelijk.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.