25 nov

Onderhoudswerkzaamheden

Het kan zijn dat u momenteel problemen ondervindt met al uw diensten. Er zijn afgelopen nacht onderhoudwerkzaamheden geweest en de meeste problemen zijn op te lossen door een reset van uw modem uit te voeren.
Dat doet u als volgt,

Haal de stekker van je modem uit het stopcontact
Steek na 10 seconden de stekker weer in het stopcontact
Wacht 5 minuten, je modem start nu opnieuw op.

Dit zou uw problemen moeten oplossen, onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice Tele2

4 reacties op deze storing:

  1. Internet en teloon liggen er nog steeds uit. Tele2 gebeld. Alles los gehad. 10 keer resetten. probleem nog niet opgelost. Sturen een monteur. Wel even 4 dagen wachten. Kan dus niet meer bellen en internetten. Gelukkig tv nog gewoon bij ziggo. Krijg een mailbevestiging van tele2 dat de monteur dinsdag komt. Lachen toch,,,,,,,,,, heb geen internet dus kan ook geen mail lezen. Netjes te woord gestaan door tele2 maar de oplossingen zijn bagger. Peter

  2. Internet doet het hier nog steeds niet. Zit nu op internet van de buren. Heel erg vervelend als je er afhankelijk van bent.

    Vanmiddag maar even de overstap service van Ziggo raadplegen.

  3. Al met al niet erg dat er onderhoud wordt gehouden, alleen niet leuk als je ineens EN geen TV EN geen Internet EN geen vaste telefoon meer hebt, zou fijn zijn als je van tevoren op de hoogte gesteld wordt, geen brief niets gezien!!! Moest er op mijn werk achterkomen!!! Wordt geadviseerd om te bellen maar hoe wil je dat doen als je alleen je vaste telefoon hebt die dus in dat pakket zit!!!! Dat gaat em dus niet worden he. REMINDER handig om van tevoren een brief uit te sturen, neem aan dat dit allang in de planning stond!!!!!

Reageren is niet meer mogelijk.