17 mei

UPC netwerk storing Almere

UPC heeft momenteel een network storing in de regio Almere, waardoor er geen signaal wordt doorgegeven aan abbonee-houders in deze regio. Deze storing is aangemeld binnen UPC om 18:55 als netwerk storing. UPC heeft momenteel meerdere monteurs aangestuurd om dit probleem te verhelpen. De ERT (Estimated Resolve Time) is gesteld tussen 4 tot 8 uur na aanmelding.

Bron: UPC Helpdesk

Met dank aan de heer B. Soufiani voor het verschaffen van de informatie.

4 reacties op deze storing:

  1. wij wonen in Haarlem en wij hebben ook al een week last van plotseling weg vallende verbinding:s niets doet het. ik vind dit belachelijk en vind het raar dat er nog steeds niets eraan wordt gedaan.

  2. Woon in Kruidenwijk en heb eigenlijk de hele week al last van plotseling wegvallende internet verbinding. Vanochtend (20-5-2010) knipperde het DS lampje opnieuw op mijn modem. Ik vermoed dat er dus nog steeds netwerk problemen zijn. Maar omdat we ook bellen via internet valt ook dat weg.

  3. Wij wonen in Almere Stad en hebben vanaf 13.30 geen televisie. Gebeld met de juf van de klantenservice. Zij zegt dat de storing in het netwerk zit en het “grijze kastje” bij ons in de straat. Met deze moderne technologie??? Het zou wel 24 uur kunnen duren. Ik vind dit ronduit belachelijk. 24 uur om een storing te verhelpen!! Boeeee UPC. Ik denk dat ik net zoals zo velen maar overga op de glasvezel van KPN.

  4. Heb zojuist weer contact gelegd met de UPC Helpdesk. Het probleem is momenteel verholpen en UPC houdt de 2 CMTS’en voor de regio Almere-Buiten onder monitoring voor de komende 4 uur om zeker te zijn dat het probleem opgelost is.

    Er is verder geen RFO (Reason For Outage) bekend gemaakt.

Reageren is niet meer mogelijk.