Geplande Onderhoudswerkzaamheden
Als gevolg van een gepland onderhoud is het tijdelijk niet mogelijk
om nieuwe bestellingen te plaatsen. Het onderhoud zal vanaf dinsdag 8
november 20:00uur tot ongeveer woensdag 9 november 01:00uur duren.
Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.
Onze excuses voor dit ongemak
Het probleem lijkt inmiddels verholpen te zijn. Download snelheid is rond ~9Mbps.
Helaas. Het probleem doet zich nog steeds voor. Gisternacht was waarschijnlijk de bezetting minder. Heel jammer. Kan zo niet aangenaam thuiswerken.
Ik heb ook traag van enorm traag internet sinds vandaag. Internet van T-Mobile (voorheen Online; voorheen Orange; voorheen Wanadoo). In het begin was internet ~1.5MBps (~16Mbps), later werd dit gecapt tot zo’n 1-1.2MBps (throttled?).
Nu is deze slechts 200KB/s (2MB/s); verschillende speedtests gedaan, en met verschillende computers.
Ik weet nu alleen niet of T-Mobile ook last heeft van deze onderhoudswerkzaamheden? Afwachten of bellen? De klantenservice is meestal zo enorm slecht, vervelend en waardeloos.
Toegevoegd een speedtest:
http://www.speedtest.net/result/1579335254.png
Ping is goed, upload is acceptabel (het pakket werd verkocht als 20Mbit down en 1Mbit up), maar download is echt bagger (ik kan niet eens normaal Youtube videos bekijken op lage resolutie). Ligt het wellicht aan de bekabeling? Of toch overstappen als dit zich voort blijft doen? Ik wacht nog af, hopelijk wordt dit zo spoedig gefixed.
T-Mobile Internet Klant, te Rotterdam, Nederland / Netherlands