Storing – Bitstream – Groningen, Assen, Winschoten en Hoogeveen [01-09]
Starttijd: | 01-09-2011 08.20 |
Eindtijd: | onbekend |
Status: |
Probleem:
Door een storing met Bitstream ondervinden eindgebruikers hinder van een onderbreking in de xDSL en VoIP dienstverlening. Storing geld voor onderstaande locaties:
- Groningen-Centrum
- Assen-Noorderpark
- Winschoten-Centrum
- Hoogeveen-Centrum
Bitstream werkt aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.
= Actueel – = Niet actueel / Verholpen
Storing heeft een volle dag geduurd, d.w.z. van ’s morgens vroeg tot ’s avonds ca. 20.30 uur! Weet iemand wanneer je aanspraak kan maken op een schadevergoeding? Zijn hier richtlijnen voor?
Dat staat altjd in het contract vermeld. In de regel maken enkel zakelijke contracten, welke veelal gepaard gaan met een harde SLA (Service Level Agreement), direct aanspraak op een vergoeding.
Zonder SLA staat er in de voorwaarden vermeld of er op dat moment sprake kan zijn van een vergoeding. Het hangt ook van de ernst/gevolgen van de storing af. Verstandigst is om met de provider telefonisch contact op te nemen. Meestal wordt er naar redelijkheid en billijkheid gekeken naar een passende tegemoetkoming.
ik heb problemen met Hi, niet internet… nevermind
wel handig voor de mensen met storing dat dit online te vinden is O_O
EN IN UTRECHT!!! zo een hekel aan, en zeker als je niet weet voor hoelang 🙁
Als het gaat om de verbinding waar u ook de reactie vandaan stuurt, dan is deze storing niet bij u van toepassing. Uw verbinding loopt namelijk via een ander netwerk.