03 jan

Storing Ziggo Noord-Holland

Momenteel kunnen gebruikers van Ziggo in de regio Noord-Holland onderbrekingen ondervinden betreffende de gehele dienstverlening van Ziggo. De storing is ontstaan door vernieling. Er wordt aan de oplossing gewerkt.

Vandalen zijn in een gebouw in de buurt van Heerhugowaard binnengedrongen. In het gebouw ligt een knooppunt van glasvezelkabels. Deze kabels zijn vernield en de woordvoerder verwacht op korte termijn geen oplossing.

bron: nu.nl

5 reacties op deze storing:

  1. Heel leuk iedereen die klaagt, maar je hebt een best-effort lijntje met 95% uptime vaak als consument. Dan mag je er op jaarbasis dus ruim 18 dagen uitliggen 😛

  2. Nou dat is een sterke opmerking van de woordvoerder ( verwacht op korte termijn geen oplossing).
    Dat is wel een heel makkelijke opmerking en graag wel op tijd betalen svp
    Ziggo niet om het een of ander maar dit is wel HEEL SUMMIER
    Lijkt wel een andere provider Die stuur een mail met de opmerking sorry maar er was een dns server stuk en als het nog niet werkt bij u moet u het modem resetten HEE HALLO het werkt niet hoe moet jhe dan die mail lezen GUPPEN.
    O sorry vandalen hebben de boel stuk gemaakt jammer voor u maar waneer wij wat gaan doen kweet niet
    Welk een slechte service ben benieuwd wie hun op het matje gaan roepen.

  3. Ook zonder dit soort geintjes heb ik al een jaar storing op mijn digitale signaal, maar volgens ziggo ligt dit aan mij. Ze zijn nog nooit komen kijken en ik mag geen foto opsturen van het beeld van de tv.
    Misschien plakken ze nu de kabels eens goed aan elkaar

  4. Hoe is het dan mogelijk dat er dan vandalen in zo’n belangrijk gebouw binnen kunnen komen. en dan de boel weet te vernielen. is er dan geen enkel alerm of iets dergelijks dan? ik hoop echt dat de daders gevonden worden!!

  5. Er moeten overal nieuwe glasvezels ingeblazen worden en alles moet opnieuw gelast worden. Gaat nog wel even duren!

Reageren is niet meer mogelijk.