04 jul

Surfsnel DSL storing (opgelost)

Voor Surfsnel DSL internet is er een algemene storing. Beheer is hard aan het werk om het op te lossen. De storing is inmiddels opgelost. Mogelijk moet u uw modem/router even herstarten om de verbing weer te kunnen gebruiken.

21 reacties op deze storing:

  1. Vanochtend nog steeds geen internet. Gisteravond de router herstart zonder effect. Sinds wanneer is de storing eigenlijk voorbij? Inmiddels kinderopvang en andere zaken moeten omgooien om een thuiswerkdag in een kantoordag om te zetten. Zit aan deze provider vast omdat mijn werkgevener alleen voor dit abonnement de kosten vergoedt. Regio Drenthe

  2. internl schreef mij:

    “Vanwege een storing met de verbinding van de server waar de aanmeldingen afgehandeld worden, kon er geen internetverbinding tot stand gebracht worden.
    Dit is inmiddels opgelost en zou het weer moeten werken.
    In geval het niet werkt, dient u de modem te herstarten.”

    Hoe kan een (ex-)gerommeerde provider het durven ervoor te kiezen een dergelijk kritisch onderdeel voor heel hun net niet dubbel uitvoeren?
    Ongelofelijk

  3. hier in Wageningen duurt de storing nog immer voort.

    Absurd lang. Tijd voor een nieuwe provider

  4. Al jaren een zeer tevreden klant, weinig storingen in Nijmegen, maar nu is het wel heel erg!
    En ik erger me er ontzettend aan dat je alleen kunt bellen tussen 9 en 5, dat is toch echt niet meer van deze tijd.

  5. Sinds gisterochtend ook problemen (ben niet de enige zo te zien). Nooit eerder zo’n grote storing bij internlnet gehad. Al 7 jaar klant en nooit klachten gehad. In Hengelo (OV) is de verbinding weer op (5/7/2012 09:25), ik kan weer op mijn router inloggen en de telefoon werkt ook weer.

  6. Gisterochtend (dinsdag) merkte ik voor het eerst haperingen. In de loop van de dag viel de verbinding helemaal uit. Ook hier (Amersfoort) loopt de zaak nog steeds vast op het autoriseren van de login. De rest lijkt helemaal goed te verlopen, router krijgt een keurig ip-adres etc.

  7. Ik ben al jaren klant van internl (surfsnel) en dit is de eerste grote storing die ik merk.

    Het oplossen duurt erg lang, en wat communicatie zou prettig zijn…

    de adsl verbinding wordt goed opgebouwd, daarna gaat de authenticatie fout. Ben benieuwd wat het probleem is, en hoop dat het snel opgelost is.

  8. In Enschede al de hele dag geen internet. Vanochtend nog heel af en toe een paar minuten, maar sinds vanmiddag helemaal niks meer. Dit zal wel niet meer worden verholpen vanavond ben ik bang. Dit is trouwens de zoveelste keer de afgelopen tijd. Het duurt dit keer alleen wat langer

  9. Heel herkenbare geluiden ook hier de laatste weken veel onderbrekingen en tragere verbinding en nu sinds vanmorgen 8:00 maar heel af en toe een korte tijd verbinding … Jaren een goede verbinding gehad maar sinds de overname door Tele2 ….

  10. Ik geloof echt wel dat er hard wordt gewerkt aan het probleem. Ben met name geïnteresseerd of er al een oplossing gevonden is, wanneer dit probleem definitief verholpen is en wat de oorzaak van dit probleem was.
    Iets meer communicatie hieromtrent zou fijn zijn…

  11. Meer dan 10 jaar klant maar het is echt gewoon te gek voor woorden! Het enige wat die mensen hoeven te doen is het internet in de lucht houden en automatisch de factuur versturen. Hallo! we leven in 2012 waar is de back up functie???? ik heb toch geen abonnement bij de overheid waar maar 1 stoom kabel ligt? Stelletje amateurs! ik ga overstappen want dit is niet de eerste keer deze maand en dat raad ik iedereen aan te doen!

    @ mensen bij InterNL.net werk eens door en zorg dat je helpdesk 24/7 open is we leven in een 24 uur maatschappij (like it or not).

  12. en inmiddels zegt m’n modem dat ADSL het totaal niet meer doet….

    nou ja, positieve noot: de helpdesk beloofde terug te bellen, en dat hebben ze twee keer gedaan.

  13. laatste tijd veel gedoe.

    deze keer duurt het wel heel lang.

    vanuit mijn perspectief lijkt het erop dat het defect een tussenliggende router is die intermitterend geen pakketten doorlaat, maar wel van zowel binnen als buiten bereikbaar is. heb dit vanochtend gemeld, maar kreeg niet het idee dat ze dit nuttige informatie vonden.

    Inmiddels zijn de symptomen veranderd (te desbetreffende router is zowel van binnen als van buiten onbereikbaar, en internet ligt er permanent uit), dus ze zijn er vast achter gekomen dat er een probleem is. Hopelijk lossen ze het voor het weekeinde op.

  14. Dit is ook niet de eerste keer deze maand. We hebben zo vaak storingen bij deze provider dat we binnenkort overstappen naar een andere.

  15. Hier ook al een maand aan mezelf aan het twijfelen: ligt het nu aan mij of aan mijn verbinding. En hoe langer hoe meer ben ik overtuigd van een slechte verbinding.
    En nu helemaal een fiasco. Dus ook de telefoon als hotspot. Toch alweer bijna 8 jaar klant van Surfsnel…

    Regio Venlo.

    Ben benieuwd of het glasvezel wat nu aangelegd gaat worden hier beter zal zijn.

    Als je wil zien hoe de verbinding op dit moment heen en weer klappert:

    dat is een grafiek van mijn kWh meter, daar waar geen lijntje zichtbaar is heeft de meter geen data kunnen verzenden (naar een externe server dus)

  16. Was dit maar de eerste storing. Er is al een maand een zeer onbetrouwbare internetverbinding die er veelvuldig voor langere of kortere tijd uit ligt. Regio Alkmaar-Beverwijk

Reageren is niet meer mogelijk.