02 jul

Onderhoud – Bellen van XS4ALL

Komende nacht dinsdag 3 juli zal XS4ALL tussen 00:00 en 01:00 uur
werkzaamheden uitvoeren aan het ‘Bellen van XS4ALL’ platform. Tijdens
dit onderhoud kunt u maximaal 10 minuten niet uitgaand telefoneren
of inkomende telefoongesprekken ontvangen. Wij adviseren u om voor
noodgevallen een mobiele telefoon achter de hand te houden.

Mocht u na afloop van dit onderhoud nog geen werkende telefonie
verbinding ervaren, dan adviseren wij om uw modem/router 1 minuut
uit zetten en na 1 minuut weer in te schakelen.

Onze excuses voor het ongemak.

3 reacties op deze storing:

  1. Ja heb ik ook ondervonden grandstream telefoon.
    oplossing was NAT TYPE OP AUTO ZETTEN.

    Het is al weken gelazer met xs4all !! eerst switch stuk, dan sip server verwisseld voor een nieuwe, dan oude weer teruggezet.
    Ik wilde een betrouwbare oplossing voor mijn klant dus ik dacht ik kies voor sip van xs4all.

    Wat een aanfluiting.

  2. Ik heb het probleem dat sinds de laatste “grote” storing op 21/6/2012, mijn telefoongesprekken precies na een uur worden verbroken. Dit gebeurd voor zowel inkomende als uitgaande gesprekken.
    Voor deze storing had ik gesprekken van 2:15 zonder enig probleem.

    Zijn er meer mensen die dit ervaren??

  3. Momenteel – 3 juli 8.30 uur – nog steeds geen verbinding. Modem diverse keren aan- en uitgedaan.

Reageren is niet meer mogelijk.