12 jun

Storing Den Haag – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

Als gevolg van een storing kunnen klanten in Den Haag momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten
verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

1 reactie op deze storing:

  1. Wel jammer dat KPN zelf op de site de melding plaatst dat de storing vanaf gisteren vijf uur verholpen is. Je gaat aan je apparatuur twijfelen tot je belt … en te horen krijgt dat er wel degelijk een storing is. Ja, ze gaan het juister doorgeven op de site. Nee, dat doen ze gewoon niet. Verwarrend en hooghartig van die ‘dienstverlener’. Je bent en blijft als klant een nummer dat bijdraagt aan omzet.

Reageren is niet meer mogelijk.