12 mei

Storing Houten – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

Als gevolg van een storing kunnen klanten in Houten
momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

23 reacties op deze storing:

  1. ’t Wonder is geschied: TV, internet en vaste telefoon doen het weer! Na 30 uur, nota bene

  2. Al meer dan 30 uur geen internet, TV en vaste telefoon. KPN gebeld maar niemand weet hoe lang dit gaat duren. Ik vind het schandalig dat zo’n omvangrijke storing zo lang kan duren. Naar welke dienstverlener kunnen we het beste overstappen? Wie heeft een idee?

  3. Klantenservice gesproken maar die weten ook niets zonde van me geld . Is moeilijk zeggen ze nauw ik denk kpn zit lekker in het zonnetje ofzo

  4. Waardeloos dat deze storing zo lang duurt. Dankzij de blackberry van mijn werk kan ik nog mailen en bellen.
    KPN leek een betrouwbaar bedrijf, maar dat is niet meer zo. Slechte communicatie. Ik reken op een gepaste compensatie, en zal waarschijnlijk mijn all in one pakket gaan splitsen over 2 bedrijven om het risico te spreiden.

  5. Wat een waardeloze service van KPN glasvezel in Houten. Verkocht als betrouwbaar en supersnel nu al twee dagen uit de lucht: bellen, internet en TV. Klantenservice is daarbij ook nog onbereikbaar.

    • ja logisch wanneer je niet kan bellen kan je de klantenservice ook niet bellen 🙂

  6. Het is respectloos naar de klanten dat KPN geen fatsoenlijke berichtgeving doet over deze storing die nu al meer dan 24 uur duurt. Ik verwacht meer van KPN!!

  7. De berichtgeving over deze storing is zwaar onder de maat.
    Op de site staat nog dezelfde algemene tekst als gisteravond.
    Compensatie van deze tijd zonder tv, internet en telefoon is wel het minste wat KPN kan doen.

  8. Ook zakelijk gaat het weekend gewoon door. In een keer verstoken van communicatie is uit den boze voor zo’n lange periode. Dat er software of hardware technisch is mis kan gaan is te begrijpen. Wat ik niet begrijp is dat er geen redundantie ingebouwd is in het netwerk. Dagen wachten zonder geinformeerd te worden is kwalijk. KPN is hard bezig om een product prijs/kwaliteit goed in een competatieve markt te zetten echter is het misschien nu wel het moment om over te stappen, mits er op bestaande wonden zalf wordt gesmeerd.

  9. Als ze echt het probleem pas morgen (maandag) gaan oplossen, mogen we echt spreken van minachting van de consument.
    KPN: communiceer svp! Dat is iets anders dan melden dat er een storing is en dat er aan gewerkt wordt. Geef een indicatie dan kunnen mensen hierop anticiperen.

  10. Inmiddels duurt het inderdaad wel erg lang. Zou fijn zijn als er iig zicht op oorzaak en de oplossing zou zijn. Een schadevergoeding lijkt mij op zijn plaats. Fijne zondag

  11. Het is inderdaad schandalig dat je helemaal nergens van op de hoogte word gehouden, heb glasvezel ligt ook sinds 3 uur uit sinds zaterdag gaat nergens over, hoop dat ze met een goede compensatie komen want in je vrije weekend naar de radio luisteren is ook niks,

  12. Het is schandalig hoe lang dit duurt. Geef op z’n minst uitleg van wat er aan de hand is. Ik ben niet bereikbaar voor m’n werk en huiswerk kan niet gemaakt worden.

  13. Ja, de zoveelste ergenis! Wat maakten we een enorme fout toen we een paar maanden geleden van ziggo overstapten naar KPN glasvezel.

  14. Een storing kan je natuurlijk altijd een keer overkomen, dat ondervindt elke provider wel een keer. De snelheid van oplossingen, dat is het issue waar het hier nu echt om gaat. En daar juist schiet KPN schromelijk te kort. Succes KPN. Klanten vergeten de negatieve ervaringen niet zo snel.

  15. Dit is de eerste keer dat we te maken hebben met een storing van KPN Glasvezel in Houten. Maar het duurt wel erg lang. Sinds zaterdag 12 mei geen telefoon, TV en Internet (dit bericht maak ik via een mobiele verbinding met de dongel). Het erge is dat de storing niet vermeld wordt. Gisteravond gebeld met KPN. Na circa 5 minuten wachten (à 10 ct per min. + mobiele kosten) kreeg ik iemand aan de lijn: storing bekend, wordt aan gewerkt. Nee, locale storingen worden op onze site niet vermeld. Balen ! Tot nog toe zeer tevreden over KPN. Maar dit tart alles. Schadevergoeding volgens hun site, als je langer dan 3 dagen geen gebruik hebt kunnen maken van telefoon, enz. #Fail

  16. Sinds zaterdag middag geen glasvezel en op site kpn lees je niets . Ik heb goudpakket waarde van dit goud is nul. Kpn geef eens wat je verkoopt en waarom betalen voor storingmelding jullie maken de troep

  17. Mensen neem geen KPN we zijn net even bij schoonfamilie in Houten geweest en die hebben Ziggo (hadden wij ook voor we naar glasvezel van KPN overgingen) en zaten gewoon lekker voor de buis TV te kijken. Geen problemen bij Ziggo!!!! Wij hebben bij KPN nog steeds geen TV, internet of telefonie. Dat geloof je toch niet voor je zaterdagavond! Weltrusten

  18. We hebben al uren helemaal niks meer, geen internet, telefoon en tv. Sinds we dat glasvezel hebben is het een en al problemen!!! Denk je we nemen een goed bedrijf, we doen alles bij KPN!

Reageren is niet meer mogelijk.