29 mrt

Storing Rotterdam-Terbregge – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

Als gevolg van een storing kunnen klanten in Rotterdam-Terbregge
momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.
Het betreft hierbij: Glasvezel van XS4ALL, Internet van XS4ALL,
Business DSL en ADSL van KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

3 reacties op deze storing:

  1. Bedankt voor Uw antwoord. Kan met Ziggo nu wel mijn webmail van Tele2 lezen. Met KPN lukt dat nog steeds niet. Klantenservice van KPN kreeg een zwart scherm en dacht dat het aan tele2 lag. Met Ziggo werkt de website wel.

  2. Kan de hele dag al niet bij mijn webmail van Tele2, ligt dat aan KPN want ik kan vandaag op tweakers geen klachten over Tele2 vinden.

    • KPN heeft geen enkele invloed het functioneren omtrent de dienstverlening van Tele2. Momenteel zijn er ook geen problemen bekend bij Tele2. Mocht u nog steeds problemen ondervinden, dan is het raadzaam contact op te nemen met Tele2.

Reageren is niet meer mogelijk.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.