01 aug

[opgelost] Storing Roelofarendsveen – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Chester op 1-08-2014, 09:14
begintijd: 05:10, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Roelofarendsveen momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

9 reacties op deze storing:

  1. Hallo TELE2! Waar blijft de verbinding? Al bijna 24uur GEEN internet meer in Roelofarendsveen.

  2. Nog steeds geen interneren en telefoon. Op kpn site staat geen storing en bij ingeven postcode ook geen storing????. Zeer vreemd en bij het bellen naar de kpn half uur in de wacht gestaan toen maar verbinding verbroken

  3. Wij draaien onder xs4all en hadden om 16.00 uur nog altijd geen internet. Kpn meld dat de problemen zijn opgelost maar volgens onze syateembeheerder is dat nog niet het geval. De hele dag plat liggen zonder internet toegang is voor ons bedrijf helemaal niet handig.

  4. Begint tijd was circa 3:31 volgens mijn Fritzbox.

    Helaas kan ik de storing beamen. Maar toen ik om 8:15 belde kreeg ik al dat de storing bekend was. Raar dat dit toen niet op het storingsoverzicht stond.

    • Dat is logisch, aangezien men het intern altijd eerder weet. Vooral storingen die in de nacht zijn begonnen worden vaak later pas officieel aangemeld. Als ze in de loop van de dag ontstaan, gaat dit meestal vrijwel gelijk.

Reageren is niet meer mogelijk.