14 jan

[NL, AMS-01] High volume connectivity issues [Update]

Time: January 14, 2014 18:45:00 (CET)
Dear Customer,

We are currently experiencing a network interruption at this moment, the issue is being caused by a hardware failure. An engineer is on-route to replace the broken part.

The following prefixes are affected:

95.211.149.190/26
95.211.141.126/26
95.211.136.126/26
95.211.156.30/27
95.211.201.238/28
95.211.91.126/27
85.17.73.222/27
62.212.88.158/27
95.211.146.142/28
95.211.149.6/29
95.211.159.62/26

2001:1af8:4010:a047::1/64
2001:1af8:4010:a032::1/64

Apologies for the inconvenience caused.

[Update 14-01-2014 20:20 CET]
Line-card has been replaced successfully and all services are back to normal.

If you need any further information, or still experience issues please contact us at [email protected].
We apologize for the inconvenience caused.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.