13 mrt

Locatie onbereikbaar (opgelost)

begintijd 13:43

Een van onze locaties in Amsterdam is op het moment onbereikbaar. Men onderzoekt de reden van de storing.

Update 14:00
De locatie in Amsterdam betreft een knooppunt. Netwerken in overige regio’s kunnen via dit knooppunt lopen en indirect last hebben van de storing. Ook Eurofiber klanten lijken last te hebben van deze storing.

Update 14:20
Het knooppunt is weer bereikbaar. Verbindingen lijken weer online te komen.

Update 14:30
De verbindingsproblemen lijken opgelost.

Update 15:09
Sommige klanten hebben aanvullende problemen met telefonie via VoIP gemeld. Deze problemen lijken inmiddels evengoed opgelost. Mocht dit in uw geval anders blijken, herstart dan eerst uw router en daarna (indien van toepassing) uw telefooncentrale.

19 reacties op deze storing:

  1. Ook de site van Signet ligt eruit. Internet hier in Amsterdam ligt compleet plat, heel bedrijf niet bereikbaar.

Reageren is niet meer mogelijk.