16 sep

Problemen opvragen internetgebruik (opgelost)

Het kan zijn dat je momenteel problemen ervaart met het opvragen van je internetverbruik via Mijn Tele2 of de Mijn Tele2 App. We werken momenteel aan de oplossing.

5 reacties op deze storing:

  1. Inderdaad zeer, zeer lastig als je wacht op belangrijke zaken en je niet je mail kunt raadplegen. Nu maar hopen dat morgenochtend alles weer werkt ….

  2. De problemen om in te loggen met een zonnet emailadres is nog steeds NIET opgelost. De hele dag kan ik al niet inloggen. Dringend verzoek om de problemen heel snel te verhelpen!

  3. we hebben vanaf vorige week woensdag al storing beeld loop door elkaar horen rare tikken en geef aan er is mogelijk geen beeld controleer de kabels.

Reageren is niet meer mogelijk.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.