Tele2 systeemstoring
Als gevolg van een Tele2 systeemstoring kan je op dit moment onder andere problemen ondervinden met Mijn Tele2 voor Internet, Bellen en Televisie. Hierdoor kan je bijvoorbeeld je facturen niet raadplegen. Daarnaast is het op dit moment niet mogelijk om een bestelling te plaatsen voor een Internet, Bellen en/of TV product omdat de postcodecheck het niet doet.
ik heb dus ook al een paar dagen storing op internet maar beperkte toegang op websites en sommige sites krijg ik geen toegang voor.
na gisteren en vandaag gebeld te hebben kreeg ik zojuist te horen dat het aan mijn kabelaansluiting kan liggen en binnen 5 werkdagen krijg ik een nieuwe toegestuurd, is het probleem dan nog niet verholpen dan moet ik maar “ff” terug bellen…dus met andere woorden: het probleem ligt bij ons en niet bij hun.
groetjes,
Maya
Als je sommige sites wel echt normaal kan laden en andere gewoon niet, heeft dat absoluut niks met uw bekabeling te maken. Dat gaat dan ook niks verhelpen.
Dat vermoeden had ik zelf ook al, maar tele2 zegt dat de oorzaak niet bij hun ligt en mijn pc een melding geeft dat ik met hun contact moet opnemen. En eerlijk gezegd ben ik niet zo slim dat ik problemen op de pc kan oplossen dus vanmiddag komt er een mannetje kijken of het aan mijn pc ligt. Ikzelf weet de oorzaak niet waarom ik op sommige website wel kan en op sommigen helemaal niet en dan kan ik op sommigen wel maar als ik op een link klik dan kan de pagina niet worden weer gegeven en word mij verzocht mijn tele2 contact op te nemen.
groetjes,
Maya
nu is het de 17 de en heb nog steeds geen verbinding. zit in velp gld. postcode 6883ae. enig idee hoelang dit nog gaat duren? vriendelyke groet.
Er is geen storing bij Tele2 op dit moment, dus het gaat hier om een individueel probleem. Reset de modem en ga alles even na. Mocht dat niet helpen, contact opnemen met Tele2.