11 apr

Data tegoed niet correct weergegeven in My Vodafone

Momenteel kun je problemen ervaren bij het opvragen van MB tegoed in My Vodafone.

Je kunt het volgende merken:

my.vodafone.nl / m.vodafone.nl:
Als je My Vodafone opent op je computer of via de browser van je mobiele telefoon zie je bij Tegoed en Verbruik wel hoe groot de bundel bij je abonnement is. Je ziet echter niet hoeveel MB er verbruikt is of hoeveel je nog over hebt. Deze staan beiden op 0 MB.

My Vodafone app:
Je ziet wel de cirkels met je bel- en sms-tegoed maar je ziet geen MB-tegoed.

We onderzoeken momenteel wat hier de oorzaak van is en verhelpen dit zo snel mogelijk! Momenteel kun je problemen ervaren bij het opvragen van MB tegoed in My Vodafone.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.