05 feb

Vodafone – storing bellen & dataverkeer op grootzakelijke nummers (opgelost)

Op dit moment kunt u als groot-zakelijke (corporate) klant problemen ervaren met bellen, gebeld worden en mobiel internet. Deze storing is in onderzoek en wordt zo snel mogelijk verholpen.

Mocht u dit probleem ervaren en vragen hebben, dan neem aub via uw telecombeheerder contact op met onze zakelijke klantenservice.

NB: dit probleem treft enkel groot-zakelijke klanten. Particuliere klanten en klein-zakelijke klanten ervaren hier geen hinder van. Ervaart u als particuliere of kleinzakelijke klant een probleem, neem dan aub via de reguliere weg contact op met onze klantenservice.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.