17 dec

Vodafone thuis (glasvezel) storing

Momenteel ondervindt Vodafone storing met Vodafone thuis en haar glasvezel diensten. Hierdoor kunnen gebruikers storing ervaren met hun internet en/of telefonie verbinding. Ook de servicedesk is op dit moment beperkt tot niet bereikbaar.

Update 11:20 uur
Het lijkt om een landelijke storing te gaan, meerdere gebieden zijn in ieder geval getroffen.

32 reacties op deze storing:

  1. Ook in Baarn geen internet. Service dienst vertelt mij dat “men verwacht dat de storing deze week nog wordt opgelost”. Dit is dramatisch slechte service, en het is niet de eerste keer. Ik heb kantoor aan huis. Met deze instelling kan ik geen bedrijf runnen. Over naar een andere provider dus zodra dat kan.

  2. Hier ook niets. Nijkerk, omgeving Amersfoort. Klantenservice wel aan de lijn gehad om 11.30, ze hadden het probleem al gevonden en gingen er aan werken. Maar dan zal er nog wel lunch tijd bij komen ofzo.

  3. Ja geef de klantenservice medewerkers maar de schuld ja, lekker makkelijk. Als het buiten het domein van Vdf om gaat kunnen die er ook weinig aan doen he! Bij Vodafone thuis worden landelijke storingen zoals dit meestal dezelfde dag nop opgelost.

    • Medewerkers van de klantenservice hebben niet de mogelijkheden om je te helpen inderdaad. Wat bedoel je eigenlijk met “buiten het domein van Vdf om”? En je laatste zin is ook niet motiverend om Vodafonethuis aan te schaffen of te blijven bij Vodafone thuis. Wil je daarmee zeggen dat ze vaker storingen hebben maar dezelfde dag oplossen? Een dag is wel 24 uur, als je 23 uur over doet om een storing op te lossen dan is dat alles behalve snel.

  4. Ja die klantenservice is echt slecht. Geven geen informatie en lossen niets op.
    Maar je moet wel 45 cent per gesprek betalen.
    Dus hoe meer klachten ze krijgen des de meer ze verdienen

    • Inderdaad eddy ik ga weer veilig terug naar kpn glasvezel een keer bellen en ze proberen het op te lossen en komen ze er niet uit dan sturen ze een monteur

      • Dit is zo te lezen een landelijke storing. Kortom hier kan een helpdesk geen oplossing voor bieden. Zo werkt dat ook binnen een bedrijf/orgsanisatie niet. Netwerk plat dan kan de helpdesk ook geen oplossing bieden. Ik vind alle reacties maar weer kort door de bocht. Typisch thuisgebruikers mentaliteit : ik bel de helpdesk en die moeten alles oplossen. Get a life zo werkt dat niet. Helpdesk is voor ondersteuning en kan veel vragen beantwoorden/oplossen, maar netwerktechnische storingen liggen echt bij de infra beheerders. Succes bij KPN, ik hoop dat je daar wel mensen treft die, in jouw ogen, wel compatibel zijn. Vraag me alleen af wanneer je een klantenservice/helpdesk belt. In mijn ogen alleen als er een technische storing is.

    • Trouwens bellen hoef je niet te doen want
      Ze lossen toch niets op blij dat we er vanaf zijn klantenservice van niks

Reageren is niet meer mogelijk.