Caiway e-mail problemen
Caiway kampt nog steeds met problemen rondom het traag ontvangen van e-mail. Caiway dit oplossen door het vervangen van de gehele technische opslag van het e-mailplatform. Caiway meldt over de oplossing van de e-mail problemen het volgende:
Nieuwe opslag voor Caiway e-mail
Het omzetten naar de nieuwe e-mailopslag verliep trager dan gehoopt. We willen graag voorkomen dat u als gebruiker er nog langer last van heeft. Daarom is het in gebruik nemen van het nieuwe e-mailplatform versneld en zijn de problemen die u mogelijk afgelopen week heeft ondervonden naar verwachting in een keer opgelost. We ontkomen er helaas niet aan dat dit mogelijk invloed voor u heeft. Wat dit voor u betekent leest u in dit bericht.
Haalt u uw e-mailberichten op via een e-mailsoftware zoals Outlook, Windows live mail
U kunt e-mailberichten ontvangen en verzenden zoals u gewend bent. Echter, u ziet alleen de nieuwe e-mailberichten die vanaf zondag 23 oktober 16.00 uur naar u verzonden zijn. E-mailberichten die u eerder nog niet opgehaald heeft, worden in de loop van de week aan u afgeleverd. We benadrukken dat alle mailberichten behouden blijven.
Leest u uw berichten direct via webmail
U kunt e-mailberichten ontvangen en verzenden zoals u gewend bent. Echter, u ziet alleen de nieuwe e-mailberichten die vanaf zondag 23 oktober 16.00 uur naar u verzonden zijn. Alle ongelezen als gelezen e-mailberichten die u hiervoor heeft ontvangen, ziet u in de loop van de week weer in uw mailbox. We benadrukken dat alle mailberichten behouden blijven.
Meer informatie
Maandag komt er een websitepagina waar u meer informatie en veelgestelde vragen vindt. U ontvangt van ons een bericht waar u deze pagina kunt vinden op onze website.
hoe moeten we het oplossen nu er een nieuw wachtwoordt gevraagd wordt of gewoon niks doen?
helpt niet bij telf vraag andwoord 24 wachten voor U wanneer mogen wij weer of moeten wij uitzien naar nieuwe bedrijf