10 nov

Eurofiber Major Outage in Amsterdam

 10.11.2019, 19:49

NL: Reboot heeft storing niet volledig opgelost. Er dient alsnog hardware vervangen te worden. Vervangende apparatuur zal rond 21:30 op locatie zijn. Mogelijk zal bij deze vervanging alsnog een (korte) uitval plaatsvinden. ENG: Reboot did not completely resolve problem. Hardware still needs to be replaced. Replacement equipment will be onsite around 21:30 CET. It is possible that a (short) outage will occur during this replacement. 

10.11.2019, 18:50

NL: Engineer omstreeks 18:00 ter plaatse op Amsterdam NIKHEF datacenter en zal direct initiële troubleshooting starten. ENG: Engineer onsite at Amsterdam NIKHEF datacenter around 18:00 and will immediately start initial troubleshooting.

10.11.2019, 17:55

NL: Engineers hebben lokaal de logs uitgelezen van de onbereikbare node, en zullen nu node herstarten. ENG: Engineers have retrieved the logs locally from the unreachable node, and will now restart node. 

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.