05 nov

Ziggo glasvezel storing

Sinds vanochtend ondervindt Ziggo een landelijke storing met haar glasvezel netwerk. Het gaat hier voornamelijk om zakelijke Ziggo gebruikers.

Door de storing kunnen gebruikers via Ziggo glasvezel problemen ondervinden met een klapperende lijn wat mede daardoor packetloss veroorzaakt. Hierdoor zijn diensten beperkt bereikbaar.

Ziggo is op de hoogte van de problemen en werkt momenteel hard aan de oplossing.

Update 5 november 2020, 14:00

De oorzaak van de storing lijkt nog niet te zijn achterhaald. Ziggo engineers zijn nog steeds volop bezig met het onderzoek. Hierdoor is er nog steeds geen oplostijd bekend.

Update 5 november 2020, 15:50

De storing is inmiddels opgelost. Alle verbindingen zijn weer hersteld. Oorzaak van de storing was een core netwerk component, welke hersteld moest worden.

Ondervindt u nog problemen met uw Ziggo glasvezel verbinding? Herstart het modem (= minimaal 1 minuut van de stroom afhalen) en overige netwerkapparatuur.

3 reacties op deze storing:

  1. Dit kan toch geen uren duren?? Het halve zakelijke verkeer ligt al uren en uren stil in Amsterdam!

Reageren is niet meer mogelijk.