17 mrt

[Open] Storing Televisie van XS4ALL(terugkijken en opnames)

Als gevolg van een storing kunt u momenteel problemen ondervinden met het inplannen en het terugkijken van opnames. Dit geldt voor zowel Televisie van XS4ALL als de XS4ALL Televisie-app. Ook Begin Gemist is hiermee verstoord.

Het betreft: Televisie van XS4ALL.

Onze technici zijn op de hoogte. We werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Wij adviseren u pas de TV-Ontvanger te herstarten nadat de storing is afgemeld.
Onze excuses voor het ongemak.

1 reactie op deze storing:

  1. Nou ik heb nu al een poosje last met problemen met Internet/ Televisie van KPN er is alles al gedaan o.a. poortwissel, modem vervangen (2x maal), ISRA punt vervangen reboot Dslam, harde resets modem enz. enz. er is momenteel voor de 3e keer monitoring gaande door KPN echter de eerste twee keer kwam er ook niets uit er werd gezegd mogelijk los contactje onderweg dus de gehele verbinding van de Pair Bonding nagelopen bleek vermoedelijk in de KVD 1200 te zitten maar helaas ook geen resultaat. afgelopen maandag 15-3-2021 jl. monteur op bezoek gehad en die wou de koper leiding gaan meten en werd hem halt toegeroepen dus is niet uitgevoerd door hem want volgens deskundige zou de fout niet daar aan liggen, maar echter dit is nu het enige nog wat gemeten zou kunnen worden zelf ben ik bang dat het wel aan het koper ligt er zitten genoeg spuitlassen tussen die deze fouten kunnen geven aldus mijn eigen ervaringen ruim 43 jaar in storingen van KPN werkzaam geweest zowel ondergronds als bovengronds dus weet wel waar ik over praat.

Reageren is niet meer mogelijk.