08 mrt

Rabobank app storing

Sinds vandaag kampt Rabobank met een app storing welke een deel van de bank gebruikers treft. Een hoeveelheid klanten krijgen bij gebruik van de app de foutcode N05 te zien. Wat de oorzaak van de foutcode is, is niet bekend.

De bank lijkt zelf het probleem inmiddels te bevestigen, maar enkel een deel van de gebruikers lijkt getroffen. Als enige oplossing geeft Rabobank aan de app te verwijderen en opnieuw te registreren. Voor opnieuw registreren is wel een Rabo scanner (ook bekend als Raboreader) en de betaalpas van de betreffende rekening nodig.

3 reacties op deze storing:

  1. Waarom zijn de gebruikers altijd de klos als de software afdeling van de eigenaar van de app iets kapot maakt?
    Het is de Rabo app, dus de Rabobank zorgt maar dat het probleem opgelost wordt, zodat de gebruikers er geen tijd en geld in hoeven te steken. Want dat krijgen we toch nooit vergoed van de Rabobank, he?

  2. Is er geen andere oplossing dan de app opnieuw te installeren? Ik heb ook een zakelijke rekening en het installeren van allebei op een telefoon is best een gedoe!

Reageren is niet meer mogelijk.