[opgelost] [s61] Onbereikbaar (update)
De storing is opgelost en s61 is weer online.
De storing is opgelost en s61 is weer online.
Om onbekende reden is s61 op het moment onbereikbaar. We zijn nu bezig om de server zo snel mogenlijk weer online te krijgen.
Geachte Klant,
Wegens wijzigingen aan ons IPv6 platform kan het voorkomen dat Uw IPv6 connectie tijdelijk kan worden verbroken en/of onbereikbaar kan zijn.
Het standaard (IPv4) verkeer zal geen hinder ondervinden.
Onze excuses voor het ongemak.
Edit: Onderhoud is zojuist afgerond.
In het kader van het vernieuwen van onze netwerk-infrastructuur zal er
gepland vervangend onderhoud uitgevoerd worden in het hiervoor
gereserveerde service-window in de ochtend van Vrijdag, 16 Juli.
De werkzaamheden zullen aanvangen om 01:00 in de ochtend en
vermoedelijk duren tot 05:00 van dezelfde ochtend.
Het onderhoud zal o.a. de volgende consequenties hebben:
– Enkele websites die draaien op het windows gebaseerde webhosting
platform zullen periodiek onbereikbaar zijn.
– Aan de kant van het unix webhosting portfolio zal er periodiek
minder capaciteit beschikbaar zijn; ook zullen er kortstondig enkele
MySQL-servers niet beschikbaar zijn.
– De xs4all homepages en zelf zullen met minder
capaciteit bereikbaar zijn.
– Ons service-center (service.xs4all.nl) zal de gehele nacht van 00:00
tot 08:00 niet beschikbaar zijn. Verder zal onze order-verwerking
verminderd functioneren.
– Verminderde capaciteit voor o.a. onze clusters voor inkomende en
uitgaande email, alsmede de servers voor pop3 en imap diensten
– Onze webmail diensten (zowel webmail.xs4all.nl alsook het nieuwere
roundcobe.xs4all.nl) zullen periodiek verminderd bereikbaar zijn.
In het kader van het vernieuwen van onze netwerk-infrastructuur zal er
gepland vervangend onderhoud uitgevoerd worden in het hiervoor
gereserveerde service-window in de ochtend van Vrijdag, 16 Juli.
De werkzaamheden zullen aanvangen om 01:00 in de ochtend en
vermoedelijk duren tot 05:00 van dezelfde ochtend.
Het onderhoud zal o.a. de volgende consequenties hebben:
– Enkele websites die draaien op het windows gebaseerde webhosting
platform zullen periodiek onbereikbaar zijn.
– Aan de kant van het unix webhosting portfolio zal er periodiek
minder capaciteit beschikbaar zijn; ook zullen er kortstondig enkele
MySQL-servers niet beschikbaar zijn.
– De xs4all homepages en zelf zullen met minder
capaciteit bereikbaar zijn.
– Ons service-center (service.xs4all.nl) zal de gehele nacht van 00:00
tot 08:00 niet beschikbaar zijn. Verder zal onze order-verwerking
verminderd functioneren.
– Verminderde capaciteit voor o.a. onze clusters voor inkomende en
uitgaande email, alsmede de servers voor pop3 en imap diensten
– Onze webmail diensten (zowel webmail.xs4all.nl alsook het nieuwere
roundcobe.xs4all.nl) zullen periodiek verminderd bereikbaar zijn.
Geachte Klant,
Wegens wijzigingen aan ons IPv6 platform kan het voorkomen dat Uw IPv6 connectie tijdelijk kan worden verbroken en/of onbereikbaar kan zijn.
Het standaard (IPv4) verkeer zal geen hinder ondervinden.
Onze excuses voor het ongemak.
Op 14 juli 2010 zullen wij onze VMware vCenter Server (vsphere.nxs.nl) updaten naar de meest actuele versie.
Het onderhoud zal beginnen om 9:00 uur en zal uiterlijk eindigen om 12:00 uur.
Tijdens het onderhoud kunt u niet inloggen met de VMware Infrastructure Client.
De mysql4 instantie op sql5c.nxs.nl is zojuist herstart.
Als gevolg van een storing kunnen klanten met een ADSL van KPN,
XS4ALL Only en Business DSL verbinding in Almere momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
ADSL/BDSL verbinding.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
Onze excuses voor het ongemak.
Als gevolg van een storing kunnen klanten met een ADSL van KPN,
XS4ALL Only en Business DSL verbinding in Nederhorst den Berg
momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
ADSL/BDSL verbinding.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
Onze excuses voor het ongemak.