27 nov

ADSL van KPN / XS4ALL Only / Business DSL Storing Leeuwarden

Als gevolg van een storing kunnen klanten met een ADSL van KPN, XS4ALL
Only en Business DSL verbinding in Leeuwarden momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de ADSL/BDSL verbinding.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak

8 reacties op deze storing:

  1. Ik reed om 23:00 langs de plek waar de kabel kapot getrokken was en zag daar de KPN monteur in z;n tentje zitten met een kabel zo dik als een arm. Naar wat ik van collega’s begrepen heb is dat een hoofd-kabel waarin zo’n 900 aansluitingen zitten.

    Sinds 0:16 is mijn verbinding in elk geval hersteld en functioneerd alles weer.

  2. Het feit dat onze verbinding sinds gisteravond slecht was, was irritant. Het feit dat het er nu al de hele dag uit ligt is uitermate storend, zeker omdat er inderdaad mensen afhankelijk kunnen zijn van hun vaste telefoonlijn.
    Ik mag van geluk spreken dat ik een alternatief heb, namelijk onbeperkt mobiel internet. Het is traag, maar het is tenminste iets. Wel is het heel slecht dat er verder nergens een officiele melding of update te vinden is, of een schatting van wanneer de klachten dan -wel- verholpen zullen zijn. Niet bepaald klantvriendelijk zo.

  3. Hier is de verbinding nog altijd weg. KPN heeft niets laten horen en kan ook nergens informatie vinden hierover…

    NB.: Ik ondervind ook al sinds gisteravond 18:00 ook al ernstige signaalverstoring die voornamelijk mijn DSL beinvloed. Ik kan niet wachten totdat het leeuwarden.opglas.nl project uitgerold word en we weg kunnen van alles wat KPN gerelateerd is…

  4. Ik belde namens mijn tante die erg afhankelijk is van telefoon en begreep dat men op de hoogte was en dat het probleem pas morgen wordt opgelost! Dat het probleem al sinds gisteravond bestond wist de klantenservice niet….

  5. Nog steeds geen verbinding met de telefoonlijn gaarne bericht per e-mail over dit grote ongemak. GEEN BERICHTGEVING van uw kant is niet acceptabel.

  6. Deze storing door ons reeds gemeld op 26 nov rond 20.30 maar verder niets mee gedaan door KPN want we werden niet terug gebeld op ons mobielnummer .Vanmorgen weer kontakt opgenomen en meteen werden de bedragen voor ondersteuning van het probleem aan ons medegedeeld. Daarna kontakt met ons opgenomen en Nu 17.48 en nog steeds geen verbinding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat een service.

  7. Deze storing betreft mensen in de wijk Nylan naar wat ik van de KPN helpdesk heb begrepen. Er is een KPN kabel kapotgetrokken door werkzaamheden. De verwachtign is volgens KPN dat de boel vanaf 17:00 weer zou moeten werken.

    Deze storing treft verder iedereen die een telefoonlijn van KPN heeft liggen dus niet alleen KPN *DSL maar ook *DSL via BBned en analoge/ISDN telefonie.

Reageren is niet meer mogelijk.